Hagel klockan ett.

Sitter uppe på mitt rum och pluggar, var inte så effektiv under dagen som jag borde vilket resulterar i att jag får sitta uppe hela natten för att få in uppdraget... man får bita i det sura äpplet helt enkelt. Iallafall så är jag strax klar skulle jag tro, har lite svårt att formulera mig så som jag vill men så länge jag får ihop något som räcker till ett E är jag nöjd, usch samhällskunskap är inte min grej alls. 
 
Hörde precis världens hagelstorm, eller jag tror att det var hagel iallafall, tror i för sig att det både regnar och snöar just nu men det lät som hagel stora som tennisbollar som slog mot mitt fönster för en stund sedan. Bara inte strömmen går är jag nöjd. 
 
Nej det är väl bäst att jag fortsätter, imorgon skall jag förbereda mig inför muntan på torsdag och på eftermiddagen/kvällen skall jag jobba. 
 
Kram!
 
 
Update klockan 01:30 : Nu har det börjat åska och jag såg precis en blixt, tänk vad man missar mycket när man sover ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0