havreflarn & plugg.

Jag tog precis en paus från pluggandet och gick ner och bakade havreflarn, väldigt enkelt och riktigt gott! 
Nu skall jag fortsätta plugga och sedan får det bli något avsnitt utav Arrow innan jag skall sova. 
Mina tankar för dagen var ju att plugga och gymma men efter för lite sömn och sjukdom de senaste veckorna hoppade jag över gymmet idag och så har jag sovit flera timmar nu på dagen och just nu känner jag mig piggare än vad jag gjort på riktigt länge. Förutom halsont, lite lätt feber och ett knastrande öra känner jag mig lite bättre, inget illa mående just nu iallafall. 
 
Imorgon skall jag plugga och jobba, näst sista gången innan det är dags för juluppehåll så det blir ett lite längre pass än vanligt, bara roligt däremot så det gör inget alls.
Åhh, igår var det bara 20 dagar kvar tills jag fyller år, får så vad som händer men det blir säkert roligt oavsett :) 
 
Tråkigt och konstigt inlägg, utan bild dessutom, men vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0