Inlägg mitt i natten.

Spyker ligger och snarkar här bredvid mig och för en liten stund sedan skällde han i sömnen, min älskling. 
Jag har haft en väldigt bra helg och imorgon (eller ja, idag fast med några timmars sömn först) skall jag plugga och planera lite inför julen. 

I fredags gjorde jag mig i ordning och åkte till Emelie med Sara runt klockan sex, vi körde ölspelet, heads up och "jag har aldrig", utöver det pratade vi och fixade vi oss och vid tio tog vi bussen in till stan. 
Gick till Excet där vi sedan tillbringade hela kvällen, nästan, för Emelie åkte vid ett tiden men jag och Sara körde på till stängning. Vi gick då vidare till burger king och åt med två killar, däremot, precis som vanligt när jag dricker, blir jag bara äcklad av fet mat så jag tvingade i mig två pommes innan jag drömde mig bort till en fruktsallad med melon... jordgubbar... och körsbär... 
Efter det lämnade jag dem och åkte vidare hem till J, hon bor i stan så jag fick vänligt nog sova där, hur skönt som helst att slippa sitta på en buss hem i en timma klockan tre på natten när man är lite små full. 

Sov till tio och då vi åt frukost, tvingade i mig massa vatten och lite yoghurt, bytte om och sedan handlade jag och pappa mat inför kvällen innan vi fikade med J och hennes barn. Klockan tre tog vi bussen hem alla tre för att fixa oss och åka till kyrkan. 
Malin går ju i nian vilket innebär att hon är med i det stora luciatåget och Ida som är med i kören var också med och sjöng, pappa skulle även servera glögg så det blev en riktigt mysig eftermiddag i kyrkan med familjen och J. 

Nu på kvällen har vi ätit helstekt fläskfilé med klyftpotatis, beasås och grönsakskräm, super gott! 
Därefter satte vi oss alla i soffan och tittade på några avsnitt av julkalendern, vi tittade senast den tredje december så vi tittade i kapp några avsnitt iallafall. 

Nu ligger jag som sagt uppe i sängen med en snarkande hund bredvid, jag har tvättat bort sminket och pyjamasen är på så nu skall jag njuta av min skönhetssömn innan det är dags för ännu en dag. 

Kram och sov gott! 



Så här såg jag ut någon timma innan bussen skulle gå till Emelie, dagen innan bilden togs klippte jag mig själv och plattade håret, blev absolut nöjd! 




Jag, Sara och Emelie, <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0