Julafton, enligt klockan.

Klockan är snart ett, vilket betyder att det enligt klockan är julafton, jag skall ialalfall titta på ett avsnitt utav Under the Dome och sedan sova några timmar innan det är julafton "på riktigt" ;) 
 
Dagen har varit bra, vi har hunnit med allt vi skulle hinna med, förutom pepparkakshuset kom jag på nu precis när jag skrev att vi kommit ihåg allt, hahah jaja, det hinner vi göra imorgon. 
Alla julklappar är inslagna och ligger under granen, jag har bland annat gjort de godaste brända mandlarna jag ätit och pappa har gjort julskinkan, köttbullar och janssons frestelse, han gjorde dessutom en marsipangris (haha, som ser ut som en flodhäst, men så länge den är god spelar det ingen roll) så vi har faktiskt läget under kontroll. Dessutom blir det bara vi familjen imorgon så det behöver inte vara så himla "perfekt", bara vi har varandra så spelar det andra ingen roll och jag är så glad att jag får fira jul med min underbara, älskade, familj och det är det viktiga. 
 
På torsdag skall jag med största sannolikhet till Trägår'n med Emelie och Sara, är peppad och eftersom jag fyller år på söndag skall vi passa på och fira mig, kommer nog bli grymt kul, eller ja, med dem två brudarna som sällskap kan det inte bli annat är grymt!
 
Nej, nu skall jag titta klart på avsnittet, sov gott! 
 
Bild som pappa la ut på sin fb för en liten stund sedan :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0