Klockan tjugotre:tjugosex

Det är onsdag kväll och imorgon väntas en munta i samhällskunskap och sedan har jag jullov, har jag pluggat tillräckligt, nja antagligen inte, men jag känner mig ändå ganska lugn just nu. 
Jag har precis gjort chokladpudding till mig efter en inte så rolig attack av Ge mig choklad, nu, nuuu. efter en sked av chokladpudding har suget avtagit lite så jag skall bara äta lite undertiden jag tittar på Arrow. 
Efter avsnittet skall jag plugga pytte lite och sedan sova, muntan är tidigt imorgon så jag måste somna i någorlunda tid idag iallafall, har kommit i säng runt tre tiden varje natt nu i ca en vecka och igår var jag uppe till fem för att bli klar med uppdraget så under lovet nu skall jag sova och samla kraft ;) 
 
Vi hörs, har inga bilder att bjuda på tyvärr...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0