Lussekatter

Igår spenderade vi kvällen i soffan framför När karusellerna sover, eftersom pappa har haft praktik i två veckor har han kommit hem väldigt sent så vi hade massa avsnitt att titta ikapp på, så vi satt och åt lussekatter och drack julmust, super mysigt. 
När vi tittat ända fram till avsnitt 20 gick jag och satte mig och spelade The sims, helt plötsligt kom Alex in och sa att han ville sova och då visade det sig att klockan var 01:40, helt sjukt. Haha så brukar det bli när man spelar The sims.
Avslutade natten med att tömma diskmaskinen och att diska några plåtar, kändes bättre att stå och diska mitt i natten än att stå och göra det idag, nu var det ju rent och fint på bänkarna när vi vaknade istället, man ja, att stå och diska klockan två på natten är kanske inget man borde göra ;) 
 
Nu har jag precis ätit upp min tallrik med tomtegröt och har tänkt titta på en film innan jag skall städa lite, tror mitt rum skall få sig en ordentlig städning, just nu hänger sadeln som skall säljas på min sänggavel, två ländtäcken som skall säljas ligger på golvet och ja, det är häst saker överallt just nu, har inte orkar lägga in några annonser heller så det lär ju dröja ett tag tills dem försvinner, hehe, men är det någon som vill köpa en nästan oanvänd sadel (använd till shettis tidigare) så är det bara att säga till :) 
 
Jag hoppas att ni får en fin söndag, en fin fjärde advent :D 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0