Måndag.

Sista måndagen på detta året, tiden har gått sjukt fort och detta året har nog varit det bästa på flera år, stora förändringar har ägt rum men det har blivit bättre och det är huvudsaken! 


Hade en jätte mysig födelsedag igår, kom hem från stan klockan 14 och hade då med mig en nyårsklänning och lite andra saker som behövdes inför nyår, klänningen är jag jätte nöjd över och ni kommer få bild sedan :) 
När vi kom hem fixade vi i ordning allt för att gå ner till grillplatsen och grilla korv, vi tände brasa, drack varm choklad, åt korv och lekte i snön. Jag tog en helt del foton så dem kommer upp senare idag eller imorgon. 
Precis när vi höll på och packa ihop ringde Therese och undrade vart jag var så då sprang jag hem och satt och pratade med henne i någon timma innan hon var tvungen att åka hem, vi bytta julklappar och presenter så det var jätte mysigt och en perfekt överraskning. På kvällen åt vi egen gjord pulled pork i taco bröd med grönsaker och god sås, så ja, tacos fast med pulled pork istället för köttfärs, efter det blev jag däremot så himla trött så vi kollade lite på Jackass 3D innan jag gick och la mig.
 
Imorse gick jag upp runt klockan nio och åkte till gymmet, körde igenom kroppen eftersom jag haft ett uppehåll nu i några veckor men fokuset låg på ben och rumpa och så joggade jag på bandet en stund. Kom hem klockan 13 och då åt jag lite gröt och nu ligger jag uppe i min säng. 
Har tänkt redigera klart bilderna från gårdagen och sedan städa mitt rum, och då menar jag verkligen städa och möblera om, det är verkligen på tiden. Motivationen fick jag utav en sjukt fin födelsedagspresent, fick nämligen ett smyckes"träd" utav J och det är så himla fint så nu vill jag bara renovera och fixa i ordning rummet så att allt går i det temat, ni kan få se bild sedan. 
 
Kram 
 
 
Två bilder från igår :D Tack för en fin födelsedag! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0