Nu skall jag snart stänga mina ögonlock.

Bussen släppte av mig hemma 07:58 efter en grym natt, längst vägen såg jag hus vakna till liv och människor som satt i sina kök och åt frukost, själv åkte jag hem från en vild natt samtidigt som solen gick upp. 
Jag hade tänkt skriva ett långt inlägg om min natt redan nu men nu när jag väl ligger i sängen under mitt varma täcke är jag mer sugen på att få några timmars sömn än att skriva en roman till er här ;) 

Jag skall, berorede på hur jag och min kropp mår efter några timmars sömn ta en buss in till stan och kolla in mellandagsrean, är taggad men om kroppen säger nej åker jag bara in imorgon istället, det är inte hela världen. 
 
Vi hörs. kram!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0