Onsdag=en vecka kvar till julafton!

Satt uppe till fem inatt innan jag blev klar med uppdraget, inte helt nöjd men nu är det inne iallafall och det känns bra. Idag lämnade jag inte sängen förens klockan 13, sov inte fram till dess men både min kropp och mitt huvud behövde vila så jag låg och gosade med Spyker innan jag gick ner och hämtade frukost. 
 
Nu ligger jag och tittar på The Flash, helt okej serie och jag orkar inte direkt titta på någon som kräver min fulla koncentration. Vid fyra åker jag och jobbar och tills dess tänker jag bara ligga här i sängen, plugga mer inför muntan får jag göra när jag kommer hem från jobbet. 
 
Ha en fin onsdag och tänk att det bara är en vecka kvar till julafton, heeelt sjukt! :D 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0