Rea.

Två toppar från bikbok, kostade 99 kr styck :) 
 
Dr Denim jeans i modell Kissy från Design Only, kostade 399kr.
 
Linne och kjol från Cubus, linnet kostade 199kr och kjolen kostade 179 men så var det 30% rabatt så det gick på 264 kronor istället för 378 :) 
 
Tröja från Hm som kostade 75 kr.
 
Fondation från Kicks, kostade 265 kr.
 
Detta var vad jag fick med mig hem från Göteborg i fredags, är jätte nöjd med allt men mest nöjd är jag nog med den vita toppen från cubus och med min nya fondation. Fick dessutom hjälp att testa ut vilken nyans jag skulle ha och vilken sort foundation som passar min hudtyp, jag åkte nämligen dit utan smink för att jag skulle be om hjälp så en jätte trevlig tjej som jobbade där sminkade mig med två olika nyanser och så kom vi fram till att den ljusaste nyansen, Milk, passade bäst och att jag sedan får gå upp till nyansen Ivory eller Cream när sommaren kommer och jag får lite färg. 
 
Har ni hittat något på rean?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0