Sista dagen.

Sista dagen på 2014 idag och imorgon börjar ett helt nytt år, ett år med mängder av möjligheter som väntar på att man skall ta till vara på dem! Jag är riktigt taggad på ett nytt år, en ny start helt enkelt, startar dessutom det nya året med helt nya människor vilket är en bra början på mitt nyårslöfte, att bli ett bättre jag, positivare, gladare, sociallare och mer framåt, jag är själv trött på att höra "nytt år, nytt jag" från folk men det är med den tanken jag påbörjar 2015. 
 
Planerna för kvällen har ändrats lite, inget stort egentligen utan bara lite tider som skjutits på helt enkelt, så jag blir hemma fram till 21:33 och firar med familjen och J, äter god middag och har trevligt och sedan tar jag bussen 21:33 in till stan. Tror det kommer bli jätte bra och då hinner jag fira nyår på två olika sätt ;) 
 
Lena var nästan precis här och lockade mitt hår, jag blev faktiskt riktigt, riktigt nöjd men jag skall kolla med pappa när han kommer hem (haha, hans åsikt är viktigast!) från affären vad han tycker, om det passar mig och om det passar med klänningen, annars är det bara att tvätta håret och sedan platta det, men jag skall absolut locka håret så här någon annan gång om det blir så att jag har plattat idag för det blev riktigt snyggt! 
Så ja, nu ligger jag bara i sängen och lyssnar på musik och väntar på att Malin och pappa skall komma hem, dem är nämligen och handlar dagens middag.
Jag hade tankar på att åka och gymma idag eftersom jag inte skall vara i stan förens sent i kväll men så kom jag på att Lena skulle komma så därför stannade jag hemma, kanske var bäst det i för sig med min härliga träningsvärk... 
Strax har jag tänkt börja raka benen och så, jag har ju all tid i världen på mig så jag har ju inte bråttom men det gör att jag kan göra allt hur noggrant som helst så det är ju positivt ;) 
 
Vi hörs, KRAM! 
 
Bjuder på tre dåliga bilder som jag precis tog med kameran på datan, har inte gjort något alls med håret nu förutom att locka det så jag vet inte om jag skall göra något med luggen eller om den bara skall hänga... haha, det löser sig ;) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0