Söndag.

Ligger uppe i sängen och skall strax sova, först tänkte jag titta på ett avsnitt av Arrow bara, sov till klockan ett idag och sov lite middag nu på eftermiddagen då jag var helt slut, haha, så nu är jag pigg. 
Imorgon väntas det jobb på eftermiddagen och innan och efter det har jag massa plugg som behöver göras, en måndag helt enkelt. 
 
Dagen har varit väldigt mysig, jag har ju tillbringat större delen av den i sängen men det får man göra ibland, förutom det har vi haft pepparkaksbak här hemma, super mysigt och dem blev faktiskt goda för första gången någonsin, super kul och mysigt. 
 
Jag hoppas att ni haft en bra helg och så hörs vi imorgon, kram
 
Tre bilder från dagen :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0