Taggad!

Är riktigt taggad på kvällen, vi åker en timma senare till Emelie så jag ligger i sängen nu och har precis tittat på film med Malin. Håret är klart, jag har bestämt vad jag skall ha på mig för nederdel och så har jag börjat sminka mig så nu skall jag bara sminka klart mig och bestämma vad för topp jag skall ha på mig, klädseln är absolut det värsta med att gå ut, jag har verkligen inget att ha på mig. Blir att kolla på toppar nu på rean, för jag blir snart galen på att behöva rensa ut min garderob varje gång jag vill ha någon snyggare fest topp ;) 

Vi tittade på Looper förut och jag tror faktiskt att hela familjen tyckte om den, jag hörde inte pappa klaga iallafall så det är ett gott tecken. Joseph Gordon Levitt gjorde ett bra jobb och resten av skådespelarna var också bra, lite seg film här och där men det kan man leva med. 
 
Hepp, nu skall jag ta och fixa mig så att jag är redo att åka :) 
 
Kram, vi hörs när vi hörs.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0