Tisdag

God morgon! 
Vaknade upp när klockan ringde 08:30 med världens mensvärk, och blä jag orkar inte.
Nu har jag iallafall haft mentorssamtal och jag har kolla igenom mitt uppdrag igen, känns som att det här tredje och sista uppdraget i samhällskunskap 2 kursen är lättast, eller iallafall det uppdraget som passar mig lite bättre. 
Med tanke på plugg och mensvärk tänker jag hoppa över gymmet idag, har inte gymmat på över en vecka vilket är segt men det har inte passat med plugget och min förkylning har också sagt ifrån, så det får bli lite uppehåll nu innan jul och så blir det fullt ös sedan igen. 
 
Jag har fortfarande inte varit nere och ätit frukost, det blir så när Alex lämnar sin data hemma för då kan jag ha den i mitt rum och bara starta den när klockan ringer och börja plugga, jätte smart, funderar dessutom på att iallafall kolla på en data under mellandagsrean, pappa har nämligen tagit min och använder den som sin skoldata och jag kan ju inte alltid räkna med att jag kan använda Alex data på examinationer och så eftersom det är hans skoldata. Jaja, jag skall kolla på rean och hittar jag någon bra och billig är det nog det som får prioriteras. 
 
Hoppas att ni får en fin dag, nu skall jag nog gå ner och äta lite frukost och sedan mumsa i mig iallafall en chokladboll som jag bakade igår, jag måste känt på mig att jag skulle behöva dem idag, haha ;) 
 
Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0