Vid liv igen.

Sov från det att jag uppdaterade här på bloggen till klockan tolv, gick upp och åt lite yoghurt innan jag fixade mig och tog bussen in till Göteborg klockan 13:33. 
Hittade massa snyggt på rean och lite annat som det inte var rea på, så jag är sjukt nöjd med dagens shopping! 
Köpte 4 snygga tröjor, en kjol, dr denim jeans och en foundation, kan nog fixa bilder imorgon så ni får se :) 
 
Nu skall jag ta och skriva om gårdagen samtidigt som badkaret fylls på med varmvatten, tänkte nämligen ta ett varmt bad innan jag skall ta och gå i ide i en evighet, haha nej men det börjat märkas att jag inte sovit mycket och min kropp är helt förstörd, seriöst. Ni skulle se mina ben just nu, jag har stora blåmärken, rivmärken och mina knän och vader är helt svullna, har ingen aning om hur jag lyckades men det försvinner nog snart. Har däremot ont i mitt högra knä så att gå i trappor är inte alls roligt just nu, hahah det roliga är däremot att mina nylonstrumpbyxor är hela och fina men mina ben är helt förströda... haha, hur lyckas man?
 
Igår klockan 20:33 åkte jag och Sara till Isak och Emelie, förfestade och hade det bara riktigt roligt ihop, tog bussen in till trägår´n runt 00:30, tyvärr hände det massa tråkigheter påvägen in så Emelie och Isak vände och åkte hem och så åkte jag och Sara vidare till trägår´n. Vi dansade loss, träffade massa härliga människor och ja, en hel del snygga killar också om jag ska vara ärlig och det ska jag ju ;) 
Vi stannade tills dem stängde klockan fem och då gick vi med ett gäng till Max för att äta, jag tittade väl mer på när dem andra åt, jag klarar nämligen verkligen inte av att äta sån fet mat efter att jag druckit så jag drack lite vatten och så fick det vara bra för min del. Jag och Sara sa hejdå till dem andra efter två roliga timmar med härligt folk och så tog vi bussen hem klockan 06:58. 
Hände massa under kvällen som dock inte kommer nämnas här på bloggen, haha, men jag hade en riktigt grym natt, så tack alla som gjorde den awesome! 
När jag kom hem pratade jag med pappa, delade med mig av den barntillåtna delen av kvällen (eller den föräldratillåtna delen kanske man skall säga) och sedan gick jag upp till Malin och berättade allt det som pappa inte fick veta, haha... 
 
 
Badkaret är nog strax färdigt och då skall jag lägga mig och lyssna på bra musik, vi hörs mer imorgon! :D 
Bjuder på tre härliga och suddiga bilder från inatt, bilderna är tagna nästan exakt klockan fem.. hahah ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0