Alla hjärtans dag

Min alla hjärtans dag har sett ut så här: 

Upp klockan åtta, ta bussen med Malin till Willys, handlade det vi behövde för att överraska pappa och sedan åkte vi hem. 
Fixade ett kort på oss barn på framsidan och med texten Vi älskar dig! under bilden. 

När pappa kom hem halv ett stod "lunch" på bordet, nämligen, rostade mackor skurna som hjärtan med räkröra och avokado på, till det var det två goooda kex med vitlökskräm på och två extra avokado bitar. 

Efteråt fick man ett konjakglas var som jag tryckt i en bit kladdkaka i och sedan la Malin på några skedar grädde. Super gott och snyggt! 

Efter det gick jag och la mig och sov i 1 & 1/2 timma, välbehövligt och väldigt skönt, så nu är mitt huvud ikapp kroppen igen ;) 

Nu skall jag och Alex snart gå ut till bussen för att ta oss till Kinna och gymma med Therese, efter det åker Alex hem och jag åker med Therese hem för att tillbringa helgen hos henne, Suuuper! :D 

Har inte tagit några bilder från dagen, sorry 


Puss 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0