Även om vi aldrig mer ses.

Hallå hallå, allt bra med er? 
Själv så är allt sådär, livet känns allmänt trögt, är nämligen både ledsen och lycklig och då blir det kortslutning i mitt huvud... 

Tar det lugnt med plugget några dagar, orkar inte koncentrera mig som jag vill och då får jag ångest och panik på mig själv och för att jag inte presterar som jag brukar, skolan är ju för min skull. Fasen.

Iallafall så har jag spelat The Sims nu på förmiddagen och nu har jag precis bakat chokladbollar, muuumms! 
I kväll är tanken att jag skall baka drömmar och syltkakor, blir nämligen ingen träning idag eller ja, det blir inget gym iallafall. 
Pappa måste vara kvar i skolan och Ida är i kyrkan vilket betyder att Alex måste hämta henne med moppen när hon slutar och då hinner vi inte träna varken innan eller efter, segt men det finns inget att göra. Eftersom Lena har flyttat ut får det bli nya rutiner och nu är det bara att vänja sig vid dem ;) 

Vi hörs mer senare, puss! 






Kommentarer
Annika

Gott!

Svar: Eller hur, däremot väldigt mycket godare med pärlsocker men detta funkar också :)
Emma Palmgren

2014-02-26 @ 14:49:18
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Agnes

Lena har flyttat ut?
Vem är det?

Svar: Kommer ett inlägg om detta klockan 22:00 så kom tillbaka efter det :)
Emma Palmgren

2014-03-03 @ 20:39:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0