Bästa fredagen på länge!

Åh vilken bra dag det har varit! Lycklig. 

Var ju i Skene imorse, handlade lite och så var jag hemma vid tolv. Tog en promenad med Spyker och sedan städade jag, rakade benen och packade väskan. 

Klockan 15:24 tog jag bussen som Alex kom med och så åkte vi och gymmade. Körde kondition i 40 minuter innan vi körde styrke med fokus på benen i ca tio minuter, sedan gick jag in i stretching rummet och körde plankan, squats och några andra övningar. 

Efter det åkte Alex hem och jag och Therese bytte om till bikini :D badade bubbelpool i trettio minuter innan vi bastade i ca tio minuter, detta skall verkligen bli en fredags rutin! 

Tog en buss hem, åt god mat och nu sitter jag i soffan och slappar, har vääärldens värsta huvudvärk så blir en kung kväll. 

Vi har laddat upp med godis, choklad, glass, grädde, maränger och bananer så när pappa och Malin kommer hem från hästarna skall fredagsmyset köra igång på en ny nivå.  

Nu skall jag springa ner och sätta på en tvätt innan Let's dance börjar, måste ju se Kenza :) 

Vi hörs!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0