How to save a life.

God kväll på er! 

Min dag har varit seg, jobbig, rolig, m.m

Åkte till Skene och handlade, tittade i affärer och sedan tog jag bussen hem, väl hemma så städade jag, lagade baconbiffar med bitar av en god lite starkare ost i, maten blev suuper god men nästa gång kan man nog ta ännu mera ost ;) 

Imorgon går jag upp samtidigt som Malin och Ida, alltså sju. Åker till Skene så att jag är framme hos ungdomsmottagningen tio och efter det är det raka vägen hem som gäller, kanske springer in på Willys och handlar något litet, får se helt enkelt. 

På kvällen skall jag, Alex och Therese gymma och efter det skall jag och Therese testa relaxavdelningen, skall bli jätte skönt, måste bara leta upp en bikini... Men det fixar jag imorgon :) 

Vi hörs imorgon. 



Dagens ansikte ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0