It's you

Torsdag och snart helg och snart lov, hoppas innerligt att jag är frisk snart, vill helst inte vara sjuk mer. 

Skulle egentligen till ungdomsmotagningen till kuratorn men ät ju som sagt sjuk, skulle också egentligen träna men är sjuk, detta suger. 
Imorgon tror jag däremot att jag är back on track, hoppas det iallafall. Vill gymma! 

I helgen har jag tänkt åka in till Gbg, lämna tillbaka tränings byxorna som Alex inte kunde ha och kanske ta en fika eller något, får se vem som följer med, Malin kanske? ;) 

Nu har jag ätit lite lunch (avokado....) och tittat på sista Thor filmen, den var både bättre och sämre än jag tänkt mig, medelbra eller helt okej lixom ;) haha

Vi hörs, nu skall jag tömma diskmaskinen, sätta på en ny omgång och sedan gå ner och tvätta. 

Puss



Sant. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0