Lördag & duktig

Känner mig peppad på livet idag, allt känns bara allmänt bra lixom och det måste nog vara världens skönaste känsla!

Var hos hästarna, som sagt, från halv tio till elva, släppte ut deras hästar medans våra två små fick stå och äta, borstade lite, fixade hovarna och pysslade och sedan fick dem komma ut till dem andra.

Väl hemma så tog jag det lite lugnt innan jag och Alex bytte om och åkte bort till gymmet, så himla skönt! Körde fokus på armar och bröst men även lite ben vilket var skönt, kommer garanterat ha träningsvärk i morgon ;)

Nu är en tvätt på, disken är nog klar och jag passar på att kolla runt på datan lite, skall däremot gå och hjälpa pappan med maten nu så vi hörs väl senare.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0