Måndag & lov

Då är det måndag idag då, pappa var i skolan imorse men kom hem vid tolv då han bara skulle anmäla sig och förutom det så har alla lov, egentligen har jag lov nästa vecka men jag har flyttat det till denna veckan och så kanske jag tar det lite halvt nästa vecka med, det får vi se :) 

Hade planer på att åka till Gbg med Malin och Lena idag men vi bestämde att ta det en annan dag, när vi har mer tid. 

Idag går tvättmaskinen för fullt, jag och Malin tvättar allt som är smutsigt plus att vi skall tvätta bort julen (juldukar m.m), skönt att få bort allt. 

Förutom det så spelar de andra GH och jag sitter bredvid och äter kakor, hehe. Blir inget gym idag utan det blir imorgon istället, Alex känner sig inte hundra nämligen. 

Åååhhh, ett nytt avsnitt av Beauty And The Beast har kommit ut idag :D skall titta på det ikväll :) 

Puss 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0