Min kväll

Började med att jag mötte upp Julia i nordstan, jag tog ut pengar, vi köpte med oss dricka och sedan åkte vi hem till henne. 
Tanken var att vi skulle fixa oss, äta och sedan åka på förfest hos Simon men vi orkade inte så vi tog det lugnt och slapp stressa helt enkelt. 

Vi fixade oss, åt god mat, var på bra humör och sedan åkte vi in till stan, jag köpte äntligen ett fritidskort och sedan tog vi tåget till festen... Festen var väl.. Ja det är nog bäst att jag inte säger något om den helt enkelt ;) 

Jag och Julia stannade en timma och sedan tog vi tåget tillbaka till Göteborg, mötte upp Simon som tappat bort sina vänner och när dem äntligen hittat varandra åkte jag och Julia hem och då var klockan runt två. 

Väl hemma hos henne åt vi kebabrulle och tittade på film, gick och la oss vid fyra och jag somnade ganska direkt ;) 

Kvällen resulterade i en förfrusen tå som jag fortfarande inte fått tillbaka känseln i, en stukad fotled, blåmärken och ont i huvudet. Men jag hade en riktigt bra kväll! :D 

Köttfärspaj, sås och god sallad :) 

Tog lite kort på mig själv... Hehe

Mitt hår växte...


Färdig fixade och redo att åka :) 

Åka tåg är roligt ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0