Movie

Filmen jag och Malin tittade på igår var: The mortal instruments - city of bones. 

Jag tycker att Lily Collins som har huvudrollen är en jätte bra skådespelerska och jag tycker att hon gör ett bra jobb i denna filmen också, däremot är väl inte filmen världens bästa, tyvärr. 

Effekterna i filmen är däremot väldigt bra, häpnadsväckande bra faktiskt. 
Och jag tror att boken är grym, för eftersom filmen fick godkänt från min sida måste ju boken vara bättre ;) 

Längtar ändå tills nästa film kommer ut så att man får se vad som händer sen, hände ju rätt skakande grejer i slutet av filmen som satte stopp för ens förhoppningar om vad som skulle hända sen ;) 

Skall fixa böckerna nästa vecka och börja läsa dem, någon utan er som läst dem och vet om serien är bra? 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0