Okoncentrerad & trött

Det gick bra att handla, hur det nu skulle kunna gå dåligt? Aja, men det gick bra iallafall.

Vi köpte med oss lax så idag blir det laxgratäng med skivad potatis, låter och ser gott ut så vi hoppas att det blir smaskigt. Pappa har lagat och ätit det innan men jag tror inte att någon av oss barn har ätit det innan så det återstår att se vad betyget blir. 

Vi har också tänkt baka bröd, antingen ikväll eller i helgen, just nu med min mängd plugg låter helgen bäst trots att det skulle vara gott med nybaktbröd imorgon... Pappa får välja och så får jag väl försöka hålla mig undan om det blir idag. 

Har precis haft mentorssamtal och vi pratade om allt möjligt, så skönt att kunna känna sig säker med sin mentor och skola! 

Nu skall jag ta något att äta, lite lunch skulle inte sitta fel. 

Puss

Fina älskade syster<3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0