Om mig.

• Man kan inte äta chokladbollar med kokos, usch, så himla mycket godare med pärlsocker! Men man tager vad man haver antar jag ;) 

• Jag längtar till sommaren... Drömmer mig bort.. 

• Jag ångrar inte mycket i mitt liv men jag ångrar att jag gjorde slut med mitt ex, eller jag ångar väl det inte egentligen, äh det är svårt att förklara, men jag mådde så dåligt då att jag inte orkade ta hand om mig själv, ända gången jag mådde bra var när jag var med honom och jag insåg tillslut att jag inte kunde leva och må så dåligt inombords och för att jag skulle kunna må bättre var jag tvungen att läka och ta hand om mig själv och det gick inte när jag höll mig kvar i hans trygghet. För att man skall kunna älska någon 100% måste man först älska sig själv och det gjorde jag inte då... 
Sen hade vi väl det inte lätt i slutet men jag ångrar verkligen att jag inte kämpade lite till.
Hoppas ni förstår vad jag menar, det var väldigt svårt att förklara :) 

• Min favorit choklad just nu är Marabou Oreo :D 
 
• Hade jag kunnat hade jag köpt typ alla filmer och böcker som finns, när jag flyttar hemifrån (och blir rik) vill jag ha ett bibliotek med maaaassa bra böcker, samt ett rum med hundra tusentals filmer, haha ;) 

• Jag älskar Rullan, Celika och Spyker av hela mitt hjärta. Dem betyder allt. 

• Jag har en dröm om att en dag ha skrivit en egen bok och den drömmen skall slå in! 

• Jag skulle vilja flytta lång långt långt bort, bara för att få nya erfarenheter, träffa nya människor, resa och se världen. 
Misstolka inte, jag trivs bra här, både med platsen och folket men jag är en människa som älskar att uppleva nya platser. 

• Jag har en tendens att fastna i framtiden och sluta leva i nuet, vill ha allt nu på en gång.

• En sak som står på min att göra lista som jag Ska göra iår är att hoppa fallskärm eller bungyjump , något utav det skall vara gjort innan 2014 är över! :D någon som hänger på?

• Jag är inte höjdrädd. Inte ens liiiite. Älskar höjder, fart och snurr ;) 

• I år skall även min första tatuering bli gjord, måste bara få tummen ur och boka tid m.m 

• Jag är egentligen Spara, men just nu finns det för mycket jag vill göra och för mycket jag vill ge mina syskon och då försvinner pengarna snabbare än jag engentligen innerst inne vill. 

• Jag äälskar andras födelsedagar, jag älskar att överraska, jag älskar att köpa presenter, jag älskar att baka tårta och jag älskar att planera kalas! :D 


Kommentarer
?

Och hur kom du på att du saknar honom nu helt plötsligt?. Du har ju inte skrivit något om det tidigare.

2014-03-11 @ 22:26:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0