Onsdag

Plugg, plugg och åter plugg... Intressant men inte alls roligt, har som tur var bara lite kvar nu :) 

Har precis varit ute med Spyker så att han är kissad innan jag skall åka vid två, det är så fint ute när det är dimmigt och jag funderar på att springa ut och ta några ordentliga kort med kameran men ni får nöja er med några iPhone bilder. 

Innan jag åker skall jag bli klar med detta kapitlet så att jag sen när jag kommer hem bara kan göra proven, skall även se om jag hinner tvätta håret men det borde jag göra och så måste jag bara byta om och lägga på lite smink, har lite att göra men jag hinner nog ;)  

Nu skall jag sätta fart med plugget igen. 

Puss







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0