Påminnelse

Nu börjar mina ögon påminna mig om att det blev lite för lite sömn inatt, haha, skrattar åt allt och inget och orkar inte fokusera på mer än en sak i taget. Tror jag kommer sova som en stock inatt ;) 

Däremot så kan jag inte gå och lägga mig riktigt än, skall med till hästarna och efter det har jag tänkt titta på ett CM avsnitt på mobilen innan fortsättningen kommer på tv:n ikväll, missade nämligen fortsättningen för jag såg i föregår och inte igår. 
Visst är det en serie som man kan se fristående men det är en utav mina favorit serier och det är ju roligast när man verkligen har koll på allt och alla :) 

Vi hörs, kommer ett inlägg ikväll om vilka filmer vi såg igår.

Pappas goda paj :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0