personality

Hemkommen från ett skönt gympass, nästa träning blir på fredag innan jag åker hem till Therese för att spendera helgen där och då har jag tänkt köra ett välbehövligt konditionspass, har tänkt föra över något avsnitt av någon serie till min mobil så kan jag kolla på film/serie samtidigt som jag tränar, toppen ju! :) 

Resten av dagen händer inte mycket, tvätten skall fixas och vi skall baka hallonpaj men inget mer planerat än så förutom mamma i för sig kommer vid tre och hämtar lite grejer. 

Vi hörs mer senare, PUSS






Kommentarer
hejpådigdingamlagalosh

Hallonpaj hallonpaj hallonpaj

Svar: Hallonpaj är gott, blåbärspaj också, och smultronpaj, och rabarberpaj och jordgubbspaj och ananaspaj är också sjukt gott.
Emma Palmgren

2014-02-12 @ 15:35:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0