Promenad & lunch

Har precis varit ute med Spyker på en promenad, solen skiner och den värmer faktiskt, just nu är det 7 grader ute i skuggan men jag har ingen aning om hur varmt det är i solen. 

Jag som fryser konstant om mina händer och öron behåller mössa och vantar på men usch vad jag längtar tills dem kan åka av, kinderna fick sig iallafall värme från solen på sig :D 

Nu sitter jag och äter rester från igår, god laxgratäng, det blev inte mycket över men det äter jag upp nu till lunch. Vill ni ha recept kan jag fixa det men då måste jag bara kolla med pappa först, men tror jag kan det i huvudet... 

Naturkunskapen går framåt, är inte klar än men nu är det inte mycket kvar! 

Puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0