Seg

Noll uppdatering och det ber jag om ursäkt för, har tänkt blogga men så har jag inte orkat eller så har något kommit ivägen. 

Packade och åkte in till stan igår vid ett, mötte upp mamma, mormor, Christer och Anne-lie och tog en fika, ett nytt ställe och dit skall jag verkligen gå igen. Tog en Citronmarängpaj med grädde och hallon vilket var sjukt gott ;) 
Mamma köpte träningskläder till mig och Alex och sedan tog jag bussen hem. 

Åt god mat, lövbiff och pommes, och sedan kollade jag, Malin, Lena och Ida på film. Tittade på Were the Millers, två avsnitt av TVD och sedan Morotsmannan. 
Gick och la mig vid två och vaknade idag vid tolv. 

Låg och läste lite och sedan gick jag väl ner vid två, åt massa gott godis som mamma hade köpt med sig hem och sedan har jag suttit och redigerat bilder och lagat mat. 

Imorgon skall jag plugga, ha mentorssamtal och på kvällen skall jag iväg och gymma och köpa gymkort. Tagga! 

Kommer ett inlägg senare om min kväll hos Julia, puss 


Pajen är min, semlan mammas och mackan mormors, i bakgrunden ser man Christers räkmacka :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0