Småkakor

Pappa verkligen älskar småkakor, och ja.. visst dem är goda men så himla mycket godare hemmabakade så i förrgår bakade jag Drömmar för första gången i mitt liv och dem blev som tur var perfekta! :D 

Just nu är en plåt med drömmar klara och degen till syltkakorna ligger i kylen och skall om ca fem minuter rullas ut till bollar och fyllas med sylt, spännande och se hur mina första syltkakorna blir!

Har tänkt leta efter fina plåtburkar jag kan ha småkakorna i och jag planerar faktiskt att köpa det nu när studiebidraget kommer, det underlättar ju för kakorna håller sig fräschare plus att det är snyggt ;) 

Någon dag skall jag även ge mig på finska pinnar för första gången men måste köpa lite nötter innan bara. 

Tycker ni om små kakor? :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0