Söndagsångest

God middag :) 

Vaknade tidigt imorse men tvingade mig själv att ligga kvar i sängen till tolv, behövde verkligen vila ut och få lite energi. 
Söndagsångesten börjar däremot komma krypande och jag är inte jätte peppad på en ny vecka... Menmen. 

Idag skall jag och Alex in och gymma, vi skulle tagit en buss vid åtta imorse och morgongymmat men så behövde Malin mitt busskort men nu när jag gick upp visade det sig att hon hade struntat i att ta med det = vi hade kunnat gymma imorse... Sånt gör mig på så dåligt humör, men vi får helt enkelt försöka gymma sen, bussarna går inte särskilt bra på söndagar tyvärr. 

Egentligen skulle jag behöva plugga, men jag måste börja vara hårdare med helg, vecka, kväll och dag för annars kommer jag aldrig hålla. Blir lätt så nu när jag pluggar på distans, det blir inte samma uppehåll mellan skola och fritid nämligen vilket gör att ångesten över plugget faktiskt har blivit lite större. Älskar detta sätt att studera på men ibland är det jobbigt också. 


Usch känner mig jätte PMSig, haha. Ett klago inlägg, typ, fick det bli. 

Hörs

Köpte ett nytt nagellack igår, är mycket fina i verkligheten då det är mycket gråare och mattare :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0