Sov gott

Haft en helt okej dag, var borta hos hästarna och myste förut, mina små älsklingar :D 
Har bakat drömmar och ätit en eller två... chokladbollarna är tyvärr slut dessutom. Nyttigt. 

Nu har jag och Malin tittat på några avsnitt av CM, grym serie. Är jätte sugen på att se Morden i Sandhamn men den serien finns inte på swefilmer tyvärr, så det får bli en annan gång :) 

Innan jag skall sova ska jag tvätta håret och tvätta ansiktet, känner för att titta på filmen Ego men jag tror jag gör det imorgon istället, har hittat många bra svenska filmer/serier på sistone, kul och väldigt ovanligt då jag verkligen inte brukar tycka om svenskas insattser i filmer.. 
Svenskar är överlag för sega och efterblivna i filmer enligt min mening, men undantag finns självklart! 

Äh, nu är det bäst att jag sätter fart om jag vill komma i säng i tid ;) 

Sov gott!
Hmm, det är frågan det... ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0