Switching mood

Humöret har skiftat fram och tillbaka under dagen, har panik och ångest ena stunden och i nästa sekund är jag jätte glad och lugn... Jäkla PMS, eller ja, vad det nu beror på. 

Träningen idag gick kanon, tränade bara i ca 30 minuter för vi var verkligen tvungna att hinna med 17:40 bussen hem men hellre kort och intensiv träning än ingen alls. 
Jag körde gärnet gå benen och det känns kan jag lova, det var väldigt kul att gå ner för trappan från gymmet, haha eller inte, benen bara skakade och vek sig, så det förvånar mig inte om jag har träningsvärk imorgon. 

Imorgon ska jag plugga naturkunskap och idrott, oooooorkar inte. Blir en ledig dag från gymmet och så kör vi gärnet på onsdag igen, tagga! 

Nu ska jag titta på något avsnitt utav CM, så grym serie, har man inte sett den, se den. Punkt slut. 

Puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0