The little things

Vet att jag inte har bloggat på några dagar nu men orken har verkligen inte funnits och egentligen finns den inte nu heller, men jag tar mig i kragen och skriver ett litet inlägg till er iallafall. 

För det första så hade jag en jätte bra helg hos min fina vän Therese, vi åt gott, tittade på film och var med Andrea. 

Tyvärr känner jag mig rätt... tom just nu. Jag orkar inte riktigt tänka på vad jag känner och då är jag istället ingenting, typ. Känner mig bara besviken, arg, ledsen, frustrerad men samtidigt tacksam och lättad, det är så mycket att ta in just nu och då tänker jag mer på framtiden och på mina drömmar än att fokusera på nuet och köra gärnet så att drömmarna sen kan slå in. 
Det är så svårt att sätta ord på vad jag känner och hur jag mår just nu, att säga att jag känner mig tom och orkeslös är väl inte så positivt? Och jag vill inte behöva svara på mer frågor i nuläget. 

Jag känner mig bara trött på allt och jag är så tom i huvudet att jag knappt orkar fokusera på något alls. 
Kroppen har också sagt ifrån och jag orkar knappt göra något när jag väl orkar ta mig till gymmet, samtidig kan jag inte sova, inte för att jag tex är orolig utan för att jag inte är trött, går och lägger mig tidigast ett på natten och vaknar och är pigg vid nio, kanske är normalt egentligen men det är det verkligen inte för mig. 


Har iallafall pluggat större delen utav dagen, inget mindre än roliga organisation och ledarskap... Har även diskat, städat och tvättat och nu är en plåt med drömmar klara. 

Imorgon skall jag plugga, plugga och plugga lite till, på eftermiddagen skall jag till psykologen och har även tänkt passa på att handla lite efter det, diskmedel och lite annat smått och gott. 

Blir ingen träning imorgon heller, hinner verkligen inte men på torsdag och fredag får det bli och dessutom har jag och Therese tänkt spendera fredags kvällen i relaxavdelningen på gymmet, något jag verkligen ser fram emot :D 

Nu ska jag vänta på att Malin kommer hem från hästarna för då skall vi kolla på något avsnitt av CM innan jag skall rå plugga någon timma innan jag skall tvinga mig själv i säng i hyffsad tid... (Hör Malin komma nu ;) ) 

Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0