Tisdag

God morgon! 

Jag hade planerat att sova till senast tio, vaknar upp och är helt utvilad och pigg och tittar på klockan och ser att den inte ens är åtta, jaja, nu är jag uppe och redo för dagen, typ ;) 

Idag ska jag plugga, jag måste verkligen bli klar med naturkunskapen och idrotten, bara att kämpa på. 

Blir som sagt ingen träning idag men jag har tänkt göra något litet iallafall, göra några magövningar eller ut och gå en stund, får vänta och se vad jag hinner. 

Nu ska jag äta frukost, har tänkt värma några frallor som pappa bakade igår, dem ser jätte tråkiga och inte särskilt goda ut men usch vad ögat bedrar! dessutom är dem grova och nyttiga ;) 

Vi hörs mer under dagen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0