Tisdag

Träningen igår gick bra och jag har som väntat lite träningsvärk idag. 
Däremot fick jag väldigt ont i halsen efter träningen av någon anledning och idag vaknade jag upp med feber, sjukt ont i halsen, ont i huvudet och ont i öronen, jag som äntligen började bli frisk :( 

Tänker ta det lugnt idag, känns som att det är det ända jag gör men den här jäkla förkylningen vill inte ge med sig ju! Gymmar på torsdag igen så jag har några dagar på mig att bli (frisk) friskare. 

Nu skall jag mejla min mentor, äta och sedan titta på film eller något. Blir att knarka halstabletter och hoppas att jag kan svälja normalt snart... Usch vad detta är jobbigt, att vara på gränsen mellan att vara sjuk lixom. 

Puss

Gårdagens middag, köttfärssås, lite pasta, tacorulle och grönsaker :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0