Today

Träningen idag gick awesome, kände mig rätt seg till en början men sedan var det bara att köra gärnet, fokus idag blev mage och armar och mina armar är nu helt skakiga och trötta, skön och ovanlig känsla. 

Vi satt och planerade massa vid maten idag, potatismos och ungsbakad korv åt vi, och jag tror att allt kommer bli hur bra som helst! Men mer om det senare :) 

Alex fyller dessutom år näst nästa tisdag (den fjärde mars) och för ovanlighetens skull har jag maaassa saker jag vill köpa, tyvärr räcker inte pengarna till allt det plus att Malin fyller år om någon vecka (den 29 mars) och jag vill ju kunna köpa något till henne också ;) 
Så nu skall jag bestämma vad Alex skall få och börja planera vad Malin skall få, har lite idéer till henne också men inte alls lika många som till Alex. 

Nu skall jag och Malin titta på något avsnitt av CM innan Spyker skall få sig en promenad i regnet...

Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0