-

Mamma var snäll och kom hem med tabletter lite efter att jag skrivit förra inlägget, tabletterna har hjälpt lite men jag mår fortfarande inte särskilt bra alls. Sjukt jobbigt. Mammas första reaktion är att det kan vara bihåleinflammation, kul isåfall, eller inte. 

Har mejlat min mentor och tänker  ta det lite lugnt idag, har just nu iallafall för ont för att kunna konsentrera mig men jag hoppas att detta inte blir långvarigt så att det snart går över. 

Har iallafall precis tittar på gårdagens PH men nu måste jag snart ut med lilla Spyker vilket är det roligaste med att vara ensam hemma och sedan bli sjuk... Efteråt tänker jag äta lunch, rester från maten jag gjorde i föregår (kan skriva lite "recept" och så senare) och titta på film. 

Puss


Sant. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0