1 januari 2014

Hej hallå! 

Jag hoppas att ni hade en riktigt bra nyårsafton för det hade verkligen jag! 

Åkte till Therese vid tre och så satt vi och pratade tills klockan var fyra och det var dags att hämta Andrea. Åkte sedan till MM där vi köpte maten till kvällen. 
Det blev kött i ugnen med brunsås pch grönmögelost över, klyftpotatis, väldigt god sallad och till efterrätt hade vi gjort egen pannacotta :) Andrea har gått Hotel och resturang så fint och gott blev det med lite hjälpt från henne ;) 

Andrea hade köpt med sig cider så det drack vi under kvällen, plus Sprite med citronskivor i, har aldrig testat det innan men det var verkligen jätte gott! 

Vi kollade på två filmer, pratade och skålade in det nya året uppe i Therese rum så att vi kunde se fyrverkerierna. 
En väldigt lyckad dag helt enkelt! 

Sov över till idag och kom hem vid halv tre ungefär, sa hej och hejdå till mormor och sedan dess har jag bara tagit det lugnt. Har varit på riktigt bra humör hela dagen och jag tror verkligen att det beror på den grymma kvällen igår. 

Hästarna är inne och jag funderar på att gå upp och bädda sängen och sedan sova, är inte trött men jag måste börja ändra tillbaka dygnet nu innan skolan börjar, har gått och lagt mig vid tre flera nätter nu vilket gör att jag sover länge och så går det bara runt och runt... 

Iallafall så skall jag blogga mer imorgon, lovar. 

Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0