21:57

Haft en bra dag, känner mig riktigt peppad på livet just nu! 
Fick B på min senaste naturkunskaps inlämning så nu skall jag tagga gärnet och få A på dem som är kvar, köra gärnet helt enkelt. 

Blev lite ändringar i helgens planering, blir inget gym på lördag utan på köper kort och gymmar för första gången på måndag istället, passar mycket bättre. 

Nu skall jag tvätta ansiktet och sedan har jag tänkt gå upp och lägga mig och läsa. Passade nämligen på att hämta Femtio nyanser bok nummer två hos Lena när vi ändå var hos hästarna så nu kam jag fortsätta läsa ;) 

Imorgon går jag upp med Ida och ser till att hon kommer iväg till skolan, tar Spyker på promenad och sedan skall jag ha examination vid tio... På engelska... Skall bli kul. Haha nej, men än så länge är jag inte nervös :) 
Sedan skall jag duscha, packa och fixa för att vid tre ta en buss in till Göteborg och möta upp Julia, taggar redan inför party! 

Vi hörs mer imorgon, puss



Två bilder från när jag stod och väntade på bussen förut idag :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0