22:53

Haft en bra dag, fått gjort en hel del i engelskan men ändå inte tillräckligt, känns alltid som att jag kunnat göra bättre och mer när dagen är slut oavsett hur mycket jag faktiskt gjort... Får försöka lära mig att jag faktiskt gör ganska mycket på dagarna. 

Vid tre åkte jag och mamma iallafall in till Kinna, hon köpte sig en fin blus och så tittade vi runt i lite affärer (finns ju inte direkt så många att välja på i lilla Kinna...), vid halv fem hade mamma klipptid på Salong Pia eller vad den nu hette, och det blev jätte bra och snyggt, läääängtar tills jag har så långt hår att jag kan sätta upp håret i ett gummiband. 

Efter det åkte vi till Willys och så handlade vi massa mat, köpte med mig färdig mat så att jag skulle hinna äta innan vi skulle till hästarna, vilket jag gjorde :) 

Hästarna var jätte mysiga och imorgon har jag planerat in en riktig pysseldag, ska borsta, klippa man och svans och små fixa, det är dem värda mina små prinsessor<3  

Nu har jag och Malin tittat på två avsnitt av Beauty and the beast, druckit varm choklad och ätit upp det sista av kakan från igår, bra måndags kväll helt enkelt! 

Nu ska jag tvätta bort sminket och sedan sova. 

Puss

Malin tar bort Rullan's isklackar 

Testade någon ny sorts choklad grej...

... Som skulle ner i varm mjölk... Inte alls så gott som jag trodde att det skulle vara. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0