Äntligen!

Åh, ni fattar inte vad jag är glad just nu! Äntligen är engelskan klar, heelt klar, blir examination nästa fredag bara och sedan har jag avslutat ännu en kurs. Det går bra nu lixom ;) 

Däremot är detta det första uppdraget, i alla kurser, som jag känner mig lite nervös inför att få rättat... Känner mig inte alls säker på en utav frågorna där jag skulle skriva en analys på The Hunger Games, första gången jag gör det och så på engelska dessutom.. 
Men nu är den inskickad iallafall :) 

Nu går jag därmed på långhelg och börjar plugga igen på måndag, så himla skönt! Skall svara på lite mejl m.m imorgon men förutom lite små koll så är jag ledig :D 

Nu skall jag slappa i soffan och äta lite god choklad och sedan göra köttfärssås och spagetti :) 

Puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0