En rolig natt!

Hallå! 

Jag och Malin bestämde oss för att vi skulle sitta uppe heela natten och kolla på film, jo men till fyra är väl typ hela natten? Hehe. Eller?

Vi började kolla på film med Ida och sedan fastande jag och Malin framför massa klipp om Sverige på youtube, är verkligen svenska så svårt att prata? Såg klipp där Zac Efron försökte säga "nyheter är coolt" och "lilla aktuellt är bäst" haha så gulligt, tittade när folk från England testade svenskt godis och höll på att dö när dom åt Djungel vrål, haha så kul att titta på! 

Sedan bestämde vi oss att vi ville kolla på film, jag var sugen att titta på en hel serie, tex alla Twilight filmerna och då säger Malin "vi kan väl titta på alla Harry Potter filmerna?" Öhhhh, vänta jag ska bara kolla din feber! 
Känner man Malin förstår man min reaktion för hon har verkligen hatat den film serien, så fort dem gick på tv:n och någon i familjen ville titta så lämnade hon rummet och var sedan sur resten av dagen. Så jag trodde ju först att hon drev med mig men det gjorde hon faktiskt inte ;) 

Så vi tittade på nästan hela första filmen, tyvärr fanns den bara med svenskt tal vilket är helt världelöst, men vi fick titta än då helt enkelt. 

Som sagt så gick vi och la oss vid halv fyra, fyra inatt, och jag gick upp nu vid halv tolv. Skall kolla med Malin om vi skall fortsätta titta på filmerna idag och inatt, dem tre sista är ju bäst, har iför sig inte sett den sista men jag antar att den är lika bra som den första delen ;) 

Vi hörs mer senare, puss

Hahaha... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0