God morgon

Som sagt... God morgon på er! 

Idag är jag värre än igår, har ont i hela kroppen, ont i huvudet (så som jag hade igår) tät i näsan, ont i öronen och feber. Tack Malin för att du har smittat mig. ;) 

Gick faktiskt upp precis men har legat vaken sedan 09:30 så jag har bara legat och slappat och gosat med Spyker. 

Idag tänker jag ta det lugnt, min mentor är också hemma och sjuk så jag får mejla henne så fort hon är tillbaka, för just nu orkar jag inte plugga... Orkar lixsom inte anstränga mig för jag får så sjukt ont i huvudet då. 

Senare idag kommer det ett inlägg om mina favorit filmer som liten, hihi, åhh så himla bra är dem! :D 

Puss

Mitt hjärta, min lilla lurvboll <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0