gym

 

Håller på och kollar runt på olika gym här i mark, har nämligen tänkt börja gymma nu i februari men först måste jag bestämma mig för vilket gym...

Hälsohuset i Sätila går bort, vill inte gymma med 1000 andra människor jag "känner", kanske lite löjligt men jag skall ju dit för att träna och då vill jag inte behöva tänka på vem/vilka som kan komma innanför dörrarna. Däremot kommer jag nog vara med Vallen och träna där de tisdagar dem gör det.

Sedan står det mellan Friskis och Svettis, grymma lokaler, härliga människor och det ligger ganska bra, priserna är bra men nackdelen är att det inte var så många pass som jag fastnade för... i dagsläget i alla fall och sedan Corpus, jag har gymmat där innan, kan lokalen, bra priser, ligger bra och det mest positiva är att dem har många pass som jag skulle vilja testa... däremot trivs jag inte riktigt med personalen där, hm jag får fundera på det här lite mer...

Så ja, det är tanken. Vill verkligen komma igång med träningen och jag tycker det är så kul att gymma annars hade jag lika gärna kunnat träna hemma, plus att nu har jag råd att fixa gymkort :)

Vi får se vart jag fixar kort, skall diskutera med pappa och mamma imorgon.

Puss

 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0