Home

 Nu är jag hemma igen, eller jag kom hem för ca en timma sedan men jag har inte orkar blogga förens nu.

Hade en rolig kväll igår, var mycket folk jag kände igen vilket både var roligt och lite jobbigt, jobbigt för att jag har svårt att släppa loss och det kändes så "" när man "kände" dem flesta, haha jaja svårt att förklara ;) 
Vi drack bara varsin cider innan och sedan två drinkar inne på krogen så ingen fylla direkt, vilket är skönt för då är jag inte bakfull idag ;) 

Jag hade tänkt stanna lite längre hos Therese idag men så smsade mamma och sa att hon skulle handla på Willys så då åkte jag med Therese och hennes föräldrar till Visko och så hämtade mamma mig där, kanon egentligen för då slapp jag åka buss med mina väskor. 

Köpte även med mig ett par skor hem, hehe... Har velat ha ett par liknande huuuur läänge som helst men aldrig köpt dem då dem kostat mycket och så så nu när det var rea (199kr) så passade jag på. Jag är en sån person som allt över analyserar allt och jag hatar att köpa grejer till mig själv, får alltid panik i kön till kassan och ångar mig och så kommer jag hem antingen tomhänt eller med skit saker som jag inte alls vill ha egentligen, så nu köpte jag dem utan att hålla på att tänka igenom det för mycket. 

Åh jag måste även säga att jag åt världens godaste pizza igår, innan har den godaste legat i Tuve där mormor bor vilket är lagom långt borta, haha tar ju bara en timme dit vilket inte känns så värt det ;) Men denna pizzan finns i Örby, också en bit bort men absolut så värt det, det är så himla gott med sallad och tomat klyftor på kebbabpizzan och denna är verkligen perfekt! 
Skulle vilja testa att beställa den med pommes på, fast tror nästan det skulle bli för gott ;) 

Har dessutom fått lite tinnitus sedan igår, det försvinner mer och mer men jag kan ju lova att jag fick panik när jag vaknade vid nio imorse och det fortfarande pep i öronen och dessutom var värre än igår, och så var det ju svårt att höra vad Therese sa. 
Som tur var var det bättre när jag vaknade vid tolv igen och just nu piper det faktiskt inte men det gör ont i öronen... Får vila upp dem och försöka undvika höga ljud! 

Nu skall jag gå och hitta på något, lägga mig uppe i tystnad och läsa eller något ;) 

Puss

Jag och Therese :D 

Cider ;) 

Världens godaste pizza som vi åt på...

... häftiga pizza tallrikar ;) 

Kinna krog :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0