Ljud

Håller på och spelar in ljudfilen just nu och det går faktiskt ganska bra. 
Pappa har hittat ett kanon program där jag kan klippa och fixa, så jag behöver inte sitta och prata i ca tre minuter nonstop på engelska ;) 

Iallafall så var Ida på vårdcentralen för en timma sedan, visade sig att hon inte hade halsfluss utan bara en ordentlig förkylning men hon var faktiskt så snäll att hon köpte med sig en god fralla var plus räkröra, snäll syster ;) 

Nä nu skall jag fortsätta så att jag blir klar någon gång... 

Duschade btw inte förut utan jag får göra det när jag är klar, skall även se om jag hinner dammsuga lite. Pappa har nämligen infört att fredagar är en städ dag och jag har redan små plockat lite och satt på en disk men dammsugaren måste nog faktiskt fram. 

Jaja, vi hörs senare! Puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0