Lördag

Hallå på er! 

Jag hoppas att ni mår bra, för det gör nämligen jag, är lite trött nu bara men det gör inget ;) 

Blev Harry Potter tittande ikväll/natt med, själv gick jag och la mig vid tre men jag tror Malin tittade på någon film till efter det medans Lena sov i soffan. 

Nu skall jag snart gå ner och duscha, skall nämligen till Therese ikväll vid sju och sedan skall vi in till Kinna och festa, har ju fyllt arton så nu är det krogen som gäller ikväll, första gången och allt :) 

Har ingen aning om vad jag skall ha på mig däremot, så jag får ta med lite att välja på och så får Therese hjälpa mig att välja, så det läser sig nog. 

Vi hörs, puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0